Kinderen nieuwe doelgroep voor PlayStation Portable

Kinderen zijn de nieuwe doelgroep voor de PlayStation Portable. Volgens Peter Dille, hoofd marketing bij Sony Amerika, is dat niet meer dan logisch nu de handheld zo ver in zijn levenscyclus is, meldt De Telegraaf. Nou, dat zal mijn zoontje wel gaaf vinden. Ik heb de indruk dat hij al een tijdje een beetje uitgekeken is op zijn DS, tenminste – die ligt al een paar weken ongebruikt op mijn nachtkastje. Hij vraagt er niet om… Nou heb ik ook duizend keer liever dat hij buiten speelt dan met een spelletje in zijn handen zit.Sony hoopt deze doelgroep te bereiken via de PSP Essentials-label. In de serie verschijnt een groot aantal games opnieuw voor €9,99. Dat zijn de betere prijzen!  Maar ook de hardcore gamer wordt niet vergeten. “Op de PSP richten we ons op een jonger publiek, maar brengen ook wat uit dat de hardcore gamers al aanspreken, met titels als Metal Gear Solid: Peace Walker en Kingdom Hearts: Birth by Sleep,” aldus Dille.

Lees ook:Kinderen misselijk en vermoeid door 3D-beelden
Lees ook:Met het hele gezin aan de spelcomputer!
Lees ook:Kinderen wel degelijk gewelddadiger door computerspelletjes
Lees ook:China pakt internetverslaving jongeren aan
Lees ook:Speelactief.nl; daar vind je nou echt leuk kinderspeelgoed

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>