Slimpie distantieert zich van ‘reclame’ in Oh Oh Cherso

In het RTL-programma Oh Oh Cherso draagt het personage Elize ‘Slimpie’ Kruuk de laatste paar afleveringen een broekje met het bekende Slimpie naamlogo. Slimpie distantieert zich hier nadrukkelijk van en is erg ongelukkig met het gebruik van het naamlogo in dit programma. Dit vanwege de associatie die de kijkers wellicht maken met het merk Slimpie in relatie tot het programma en het gedrag van deze personen. Slimpie richt zich met haar suikervrije producten tot een geheel andere doelgroep, namelijk kinderen van 4-12 jaar. Ik kan me goed voorstellen dat je er als merk niet op zit te wachten in zo’n programma in beeld te komen! Het broekje is ongetwijfeld ludiek bedoeld, maar Slimpie wil benadrukken dat het niets met deze ‘reclame’ in Oh Oh Cherso te maken heeft. De Slimpie producten bieden een verantwoord alternatief met 0% suiker voor iedereen die toch lekker wil snoepen en drinken. Het assortiment van Slimpie bestaat uit waterijsjes, diverse smaken limonadesiroop, gummies, lollies en spekkies allen met 0% suiker.

Lees ook:Laat je kids suikervrij snoepen!
Lees ook:Een kind een glas fris per week? 60% meer kans op overgewicht!
Lees ook:Babyvoeding: vers of uit een potje? Weet jij het nog?
Lees ook:Smartmama: Snoozeshade helpt kinderen slapen
Lees ook:Ontbijtproducten voor kinderen meer snoep dan ontbijt

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>