Dienst om kids te helpen verantwoord mobiel te bellen

Kosten, veiligheid en beletiquette zijn de drie belangrijkste gebieden waarin kinderen geholpen willen worden als het gaat om mobiele telefonie, zo blijkt uit onderzoek van Hi en gesprekken met professionals, ngo’s en kinderen. Kinderen willen en krijgen steeds jonger een mobiel. Voor ouders is het vaak niet langer meer een vraag óf ze hun kind een mobiel geven, maar hoe ze dat het beste kunnen doen. Hoe herkenbaar. Wij hebben de tijd nog meegemaakt dat een mobiel ‘bijzonder’ is. Voor onze kids is het net zo normaal als toiletpapier: het is er gewoon! Kinderen zijn zich niet bewust van de kosten die een mobiele telefoon met zich meebrengt. Bovendien zijn sociale druk en verslaving gevaren waar kinderen mee te maken kunnen krijgen. Dit vormde voor Hi aanleiding om een toegesneden product te ontwikkelen voor deze kwetsbare doelgroep. Vandaag introduceerde de jongerenprovider onder het kritische oog van ouders en experts Hi PrePay Young, een dienst speciaal voor kinderen in de bovenbouw van het basisonderwijs.

Lees ook:40% kinderen heeft een smartphone
Lees ook:Kinderen storen zich aan belgedrag ouders
Lees ook:Mobiel bellen naar de Kindertelefoon vanaf volgend jaar gratis
Lees ook:Kinderen massaal aan de mobiele telefoon
Lees ook:Mobiel bellen slecht voor kinderen

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>